۱۴ روش باورنکردنی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی بدون پارتنر! 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم که چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیم، اما برای اکثر ما مانعی بزرگ در این مسیر وجود دارد. همان طور که می‌دانید، بهترین متد علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی، صحبت با یک فرد بومی است اما مشکل اینجاست که شاید همه ما این آپشن را نداشته‌باشیم. اما چه می‌شود اگر فردی را نداشته‌باشیم تا با او به زبان انگلیسی انگلیسی صحبت کنیم! چه می‌شود اگر زمان کافی در اختیار نداشته باشیم؟ یا مثلاً چه می‌شود اگر اعتماد به نفس کافی برای تمرین و مکالمه انگلیسی انگلیسی با فردی بومی را نداریم؟! سوالی که در این میان ممکن است پیش آید این است که چگونه می‌توان بدون کمک هیچ کس، مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید؟  نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید مکالمه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید، حتی بدون داشتن یک پارتنر برای صحبت! ما در این مقاله قصد داریم تا توضیح دهیم چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. آیا شریکی برای صحبت و مکالمه به زبان انگلیسی ندارید؟ به هیچ وجه مشکلی نیست!

به زبان انگلیسی فکر کنید!

اغلب اوقات مشکل در زبان انگلیسی صحبت کردن خود زبان نیست، بلکه ایراد اصلی در نحوه فکر کردن است. اگر به زبان مادری خود فکر می‌کنید و سپس سعی می‌کنید انگلیسی صحبت کنید ، احتمالاً مدام در حال ترجمه هستید. اما به هر حال ترجمه کردن کار چندان ساده‌ای نیست. چراکه حتی افراد مسلط به دو یا چند زبان نیز در تعویض زبانها مشکل دارند. اما راه حل چیست؟ راه حل این است که به زبان انگلیسی فکر کنید. شما می توانید این کار را در هر کجا و در هر زمان انجام دهید. مثلاً، هنگامیکه در حال فکر کردن به کارهای روزانه خود هستید و یا می‌خواهید برای سفارش غذا تصمیم بگیرید، از زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی پیشنهاد می‌کنیم برای جستجوی کلمات از یک فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. بنابراین، شما هرگز نباید از زبان مادری خود استفاده کنید و کلمات زبان انگلیسی را ترجمه کنید. توجه داشته‌باشید که وقتی به زبان انگلیسی فکر می‌کنید ، صحبت کردن به زبان انگلیسی برای شما ساده‌تر خواهد‌شد.

با خودتان به زبان انگلیسی صحبت کنید!

شما می‌توانید هنگامیکه در خانه هستید (یا تنها در جایی دیگر) مکالمه زبان انگلیسی را با شخص مورد علاقه‌تان یعنی خودتان بهبود بخشید. اگر به زبان انگلیسی فکر می‌کنید ، سعی کنید افکار خود را با صدای بلند بیان کنید. آن چیزی که اهمیت دارد تنها تمرین و تمرین است،  حتی اگر کسی را برای اصلاح اشتباهات خود ندارید ، صرفاً صحبت کردن با صدای بلند به شما کمک می کند تا راحت تر به زبان انگلیسی صحبت کنید. هر وقت ممکن بود ، چند دقیقه از روز را برای ایستادن در مقابل آینه و صحبت کردن به زبان انگلیسی اختصاص دهید. موضوعی را انتخاب کنید ، یک تایمر برای دو یا سه دقیقه تنظیم کنید و فقط صحبت کنید. این کار چه فایده‌ای دارد؟ نکته این تمرین، تماشای دهان ، صورت و بدن شما هنگام صحبت است.  همچنین این کار باعث می شود تا احساس کنید که با کسی در حال گفتگو هستید ، بنابراین می‌توانید وانمود کنید که با دوست خود در حال مکالمه هستید. برای دو یا سه دقیقه، کامل صحبت کنید. متوقف نشوید! اگر به کلماتی برخوردید که نمی‌دانید، سعی کنید ایده خود را به روشی متفاوت بیان کنید. همچنین می توانید بعد از پایان سه دقیقه، به دنبال چگونگی بیان کلمه موردنظر خودبه زبان انگلیسی باشید. این کار قطعاً به شما کمک می کند تا دریابید که با چه نوع کلمات و یا جملات مشکل دارید.وقتی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید ، چند بار متوقف می‌شوید؟هر چه بیشتر متوقف شوید ، احساس اعتماد به نفس کمتری خواهید‌کرد. تمرین آینه‌ای را که در قسمت قبل بیان کردیم امتحان کنید. سعی کنید خودتان را به چالش بکشید تا بدون توقف یا لکنت زبان (مکث بین کلمات) مکالمه کنید. این امر ممکن است بدان معنی باشد که جملات شما از نظر گرامری کامل نیستند ، اما مشکلی نیست! اگر به جای صحیح صحبت‌کردن زبان انگلیسی ، تلاش کنید تا روان صحیت کنید، مخاطب شما متوجه منظورتان می شود. جای نگرانی نیست!به مرور زمان و با یادگیری گرامر ، می توانید دستورالعمل‌های صحیح را بکار ببرید.

Tongue Twistersزبان انگلیسی را امتحان کنید!

این لغات در حقیقت مجموعه‌ای از واژگانی هستند که بیان آنها نسبت به سایر کلمات سخت است و به اصطلاح زبان برای ادای آنها می‌پیچد. به جمله زیر دقت کنید.تلاش کنید تا چند بار این جمله زبان انگلیسی را بگویید. به طور حتم، کار آسانی نخواهد‌بود.بازی های کلمه‌ای از این دست به شما کمک می ‌کنند تا برای دهان و زبان خود جایگاه مناسبی پیدا کنید. حتی می توانید از این طریق به تلفظ خود نیز کمک کنید. آیا برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌های YouTube را به زبان انگلیسی تماشا می‌کنید؟ توصیه می‌کنیم از این ویدیوها برای روان‌شدن مکالمه خود استفاده کنید. به همین منظور، شما می‌توانید یک قسمت کوتاه از یک ویدیو را انتخاب کنید و آن را خط به خط تکرار کنید. سعی کنید خود را با لحن ، سرعت و حتی لهجه فیلم، تطبیق دهید. تلاش کنید تا درست مثل گویندگان بومی در این برنامه، صحبت کنید. هرچه بیشتر به ویدیوهای انگلیسی معتبر گوش دهید ، بهتر خواهید فهمید که چگونه به طور طبیعی زبان انگلیسی صحبت کنید. همان طور که می‌دانید در زبان انگلیسی از استرس‌ها در کلمات و جملات استفاده می‌شود. در واقع، وقتی به انگلیسی صحبت می‌کنید ، لازم است که به کلمات و هجا‌هایی خاص استرس دهید. با تاکید بر این کلمات و بخش‌ها، به کلمات و جملات معانی مختلف می‌دهید. برای این منظور، وقتی فردی بومی‌زبان در حال صحبت است، به استرس‌هایی که بر روی کلمات اعمال می‌شود، دقت کنید.در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir  تلاش کنید تا همان گونه از استرس‌ها استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود مکالمه خود، از ایجاد هرگونه سوءتفاهم نیز جلوگیری شود. چراکه گاهی اوقات، قرار دادن استرس بر روی بخشی اشتباه، کلمه را به کلی تغییر می‌دهد.

زبان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

تا دهه ۱۹۹۰، بسیاری از والدین آمریکایی به دلیل ترس از سردرگمی و گیج شدن کودک، از آموزش زبان دوم خودداری می کردند.

در حقیقت حدود سال ۱۹۹۹، محققان مقالاتی را منتشر کردند که ادعا می کردند آموزش زبان دوم به کودک قبل از تسلط به زبان اول، می تواند منجر به عدم تسلط کافی شود. یعنی کودک به هر دو زبان مهارت کاملی ندارد. افرادی که از این مکتب فکری پیروی می کنند معتقدند که کودکان تا سن تقریباً ۱۱ تا ۱۳ سالگی نباید زبان دومی یاد بگیرند.

با این حال، بیشتر تحقیقات فعلی نشان می دهد که این ترس بی اساس است و شواهد نشان می دهد که اگر بعد از ۱۰ سالگی شروع به یادگیری زبان دوم کنیم، ممکن است هیچگاه نتوانیم کاملاً دو زبانه بشویم. پس بهتر است که فرزند خود را در سنین کم به کلاس های زبان بفرستید.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد