چرا یادگیری زبان انگلیسی می‌بایست از سنین کودکی شروع شود؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
آموزش زبان‌های خارجی خصوصا زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی از سنین پایین همواره از موضوعات چالشی و بحث برانگیز در میان خانواده های ایرانی بوده است. اینکه واقعا از چه سنی می‌بایست کودکان آموزش زبان انگلیسی را فرا گیرند و والدین از چه زمانی بایستی به فکر آموزش زبان انگلیسی فرزندان خود باشند. در این مقاله از مجله دیاکو به این موضوع مهم می‌پردازیم. لطفا تا پایان و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ما همراه باشید. در مطالعات و تحقیقاتی که اخیرا توسط دانشگاه هاروارد آمریکا انجام شده نشان می دهد که اگر کودکان در سنین پایین یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند خلاقیت، مهارت انتقادی و انعطاف پذیری ذهنی آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد. به نظر می رسد که سال های پیش از مدرسه رفتن به ویژه سه سال اول زندگی یک دوره بسیار مهم و حیاتی در زندگی کودک است بدین معنی که کودکان در این سنین دارای توانایی های طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند که در طول ۳-۴ سال ابتدایی زندگی آنها توسعه یافته است. مغز انسان بسیار فوق العاده است. از لحظه ای که متولد می شویم ما از طریق شش روش دیدن، چشیدن، بویایی، شنیدن، لمس کردن و انجام دادن شروع به یادگیری می کنیم. تحقیقات نشان داده است که هرچه کودکان از سنین پایین تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند بیشتر می توانند تلفظ ها را بپذیرند و صداهای جدید را باز آفرینی کنند. بچه های حدود ۳ سال می توانند از طریق بازی آموزش زبان انگلیسی ببینند زیرا ذهن آنها هنوز با واقعیت ها و اطلاعاتی که باید ذخیره و ارزیابی شود مغلوب و درگیر نشده است در صورتیکه این موضوع در سنین بالاتر اتفاق می افتد. جالب است که کودکان دو زبانه که زبان دوم را از سنین اولیه یاد میگیرند همانند یک بومی در هر دوزبان به نظر می رسند. مطالعه ای که در این زمینه توسط یک مدیر آزمایشگاه علوم نورولوژیک شناختی در شهر هانوور آلمان انجام شده است نشان داده که پس از سن نوجوانی، مغز تغییر می کند و یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان بسیار چالش برانگیز می شود . البته این بدان معنی نیست که از سنین نوجوانی به بعد یادگیری زبان انگلیسی مشکل است بلکه منظور این است که قدرت یادگیری زبان خارجی در  آنها مانند کودکان نیست زیرا مکانیسم های یادگیری افراد بزرگسال هرگز مانند یک کودک ۲-۵ سال نخواهد بود. دقت داشته باشید که کودکان دو زبانه نه تنها هردو زبان را به نسبت کودکانی که تنها یک زبان می دانند سریع تر یاد میگیرند بلکه در کارهایی که نیاز به تمرکز و توجه دارند بهتر عمل میکنند. درست است کودکانی که ابتدا به زبان مادری خود تسط پیدا میکنند و سپس زبان انگلیسی را آموزش میبینند در زبان خارجی هم مسلط خواهند شد اما نکته این است که آنها هرگز نمیتوانند به آن سطح برتری در یادگیری زبان در مقایسه با کودکانی که هر دو زبان مادری و خارجی را همزمان آموزش می بینند دست پیدا کنند. اگر همچنان دوست دارید که بدانید چرا باید کودکان از سنین پایین، آموزش انگلیسی را شروع کنند،آکادمی زبان دیاکو با بهره مندی از مدرسین مجرب و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir که در خصوص تدریس به کودکان آموزش دیده و مدارک بین المللی دارند، نیز با فراهم نمودن محیطی شاد و فرحبخش، آموزش تخصصی به کودکان دلبند شما را از سنین ۶  و به بالا انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های مکالمه مختص کودکان را کلیک کنید. برای تماس و دریافت مشاوره از مشاورین مجرب دیاکو با تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.

در انتخاب زبان می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید: سطح دشواری، علاقه، اولویت های شخصی، مهاجرت احتمالی، اهداف آینده و غیره.

آیا علاقه مند به بهبود موقعیت شغلی خود هستید، به دنبال شغل بین المللی می گردید، به دنبال ماجراجویی هستید یا فقط می خواهید شانس خود را امتحان کنید.

دلایل بی شماری برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارند.

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

طبق گفته های مجله معتبر فوربس، تا سال 2050، 750 میلیون فرانسوی زبان در جهان وجود خواهند داشت. بیش از 50٪ کلمات موجود در زبان انگلیسی از فرانسه قرض گرفته شده اند، بنابراین یادگیری زبان آن نسبتا آسان تر خواهد بود. طیف گسترده ای از مشاغل به زبان فرانسوی نیاز دارند، این زبان امکانات شغلی زیادی را ارائه می دهد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد