کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
با ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی خصوصا در دهه اخیر، صنعت آموزش شاهد تحولات بسیاری خصوصاً در عرصه بر گزاری کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بوده است. در همین راستا بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا "آموزش از راه دور" Distance Learning نموده اند.

خدماتآموزش آنلاین زبان انگلیسی :

دانشگاهها و موسسات آموزشی، بسیاری از دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی خصوصاً کلاس های پرطرفدار و کاربردی خود را بصورت مجازی یا آنلاین به علاقه مندان در همه جای دنیا پیشنهاد میدهند. از مزایای شرکت در این کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی فراگیر بودن، عدم صرف هزینه گزاف جهت ایاب و ذهاب و یا اقامت، و امکان دسترسی راحت و شرکت در کلاس درس در محل کار و یا منزل و تنها از طریق اینترنت و یک کامپیوتر می باشد. با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، زبان آموز دیگر نیازی به اتلاف وقت در مسیر کلاس ها و ترافیک شهری ندارد.از سوی دیگر، با افزایش مشغله ی کاریِ افراد در جوامع بزرگ شهری، اقبالِ عمومی جهت شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی طی سالهای اخیر رو به افزایش بوده است. از اینرو بسیاری از افراد با توجه مشغله کاری خود طی روز، تمایل به شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و کسبِ مهارتهای زبانی بصورت آنلاین را دارند.

خدمات کلاس هایآموزش آنلاین زبان انگلیسی :

به عنوان موسسه ی آموزشی پیشرو در ایران، سالهاست که آموزشگاه زبان دیاکو خدمات آموزشی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهد. کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو برای آن دسته از علاقه مندان به یادگیری زبان طراحی شده که به دلایل مختلف اعم از دوری مسافت تا محل موسسه، عدم تطابق وقت با برنامه های موسسه با توجه به شرایط خاص کاری، مشغله زیاد کاری و ... توانایی شرکت در کلاس های آموزشی بصورت حضوری را ندارند.کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بصورت خصوصی ۱ نفره و یا نیمه گروهی ۲ تا ۵ نفره و گروهی با تعداد ۸ نفر ارائه می گردد. اما شرط تشکیل کلاس های نیمه گروهی آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکسان بودن و یا نزدیک بودن سطح زبانی شرکت کنندگان می باشد.کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو برای کلیه دوره های آموزشی خصوصا دوره های مکالمه SPEAKOUT و دوره های آمادگی آزمون آیلتس IELTS، دوره های PTE ، دوره های تافل TOFEL  و دیگر دوره های مهارت آموزی  و یا تک مهارتی از قبیل تقویت مهارت گفتاری Speaking، نوشتاری Writing  و غیره برگزار می گردد. همچنین آموزشگاه زبان دیاکو دوره های تخصصی و ورکشاپ های مهارت آموزی خود را بصورت آنلاین به علاقه مندان در سراسر دنیا ارائه می دهد.کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در دیاکو بطور کامل به زبان انگلیسی برگزار میگردد. در هر جلسه، هر درس همراه با تمرینات مرتبط آموزش داده می شود و برای جلسه بعدی چندین برگه تمرین گرامر و لغت به زبان آموز بعنوان تکلیف ارائه می گردد. تمرینات منزل اساساً براساس سر فصل آموزشی هر درس متغیر می باشد. بعنوان مثال، چنانچه درسی در خصوص تمرین مهارت نامه نگاری در بخش WRITING می باشد، حتما برای جلسه بعد از زبان آموز خواسته می شود تا بر اساس موضوع درس یک نامه بنویسید. تکالیف هر جلسه از سوی مدرس بصورت آنلاین کنترل شده و نقاط ضعف و قوت زبان آموز بررسی می گردد. مواد درسی بصورت آنلاین و معمولا در قالبPDF  در اختیار زبان آموز قرار میگیرد.برای شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو کافی است سطح زبانی شما مشخص شود. (البته اگر برای دوره های مکالمه از پایه اقدام میکنید نیازی به شرکت در آزمون تعیین سطح نخواهید داشت.) بدین منظور کافیست در آزمون ورودیِ تعیین سطح دیاکو در قالب حضوری و یا آنلاین شرکت کنید تا سطح زبانی شما تعیین گردد. جهت شرکت در آزمون تعیین سطح کلیک کنید. سپس بر اساس سطح زبانی متقاضی و دوره ی درخواستی، برنامه ریزی آموزشی همراه با تعداد جلسات معین صورت می پذیرد. پس از عقد قرار داد آموزشی بین موسسه و زبان آموز، کلاس در تاریخ مقرر شروع می گردد. در پایان تعداد جلسات مشخص شده در قرارداد، زبان آموز می تواند نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام نماید. شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو تنها با دسترسی به اینترنتی با سرعت مناسب حداقل ۵۱۲K و استفاده از یک لپ تاپ یا کامپیوتر امکان پذیر می باشد. کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیاکو بصورت هر جلسه ۱/۵ ساعت می باشد. کلاس ها قابل ضبط بوده و در صورت نیاز، زبان آموز میتواند با مراجعه به فایل ضبط شده درس را مرور کند. همچنین کلیه فایل های درسی آموزشی و همینطور فایل های صوتی تصویری در اکانت شخصی زبان آموز  قرار گرفته و همیشه قابل دسترسی می باشد.

آموزش افعال modal در انگلیسی

یک فعل مدال (modal verb) یا معین نوعی فعل کمکی به حساب می‌آید که برای بیان توانایی، احتمال، اجازه یا الزام به کار برده می‌شود. عبارات کمکی یا (نیمه معین) برای بیان همان چیزها در افعال معین استفاده می‌شوند با این تفاوت که ترکیبی از افعال کمکی و حرف اضافه هستند.

فعلهای معین و نیمه معین در انگلیسی عبارتند از:

  1. Can/could/be able to
  2. May/might
  3. Shall/should
  4. Must/have to
  5. Will/would

ادامه مطلب اینجاست
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد