از آزمون زبان انگلیسی FCE بیشتر بدانید!

آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

از آزمون زبان انگلیسی FCE بیشتر بدانید!

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی
 FCE دانشگاه کمبریج مخفف First Certificate In English می باشد. داوطلبان در صورت قبولی در این آزمون زبان انگلیسی از طرف دانشگاه کمبریج مدرکی مطابق با سطح B2 دریافت می کنند . سایر مدارک زبان انگلیسی و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ی 5-6/30، TOEFL IBT با نمره ی 87-109 ،TOEIC Listening and Reading با نمره ی 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ی 310 ، PTE General با نمره ی (59-75) نیز مطابق با سطح B2 می باشند.

آیا می دانید مدرک FCEزبان انگلیسی مطابق با چه سطحی می باشد ؟

مدرک زبان انگلیسی FCE دانشگاه کمبریج مخفف First Certificate In English می باشد . داوطلبان در صورت قبولی در این آزمون از طرف دانشگاه کمبریج مدرکی مطابق با سطح B2 دریافت می کنند . سایر مدارک زبان انگلیسی مانند BEC (Vantage) ، IELTS با نمره ی (5-6/30) ، TOEFL IBT با نمره ی (87-109) ، TOEIC Listening and Reading  با نمره ی 785 ، TOEIC Speaking and Writing با نمره ی 310 ، PTE General با نمره ی (59-75) نیز مطابق با سطح B2 می باشند.

با چه سطح از دانش زبان انگلیسی می توان در آزمون FCE شرکت کرد؟

در آزمون FCE مهارت زبان انگلیسی داوطلبان در سطح متوسط رو به بالا ارزیابی می شود. بنابراین در این سطح، از زبان آموزان انتظار می رود که بتوانند به راحتی برنامه های تلویزیون و رادیو که به زبان انگلیسی می باشند را درک کنند و یا توانایی ارتباط برقرار کردن با افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است را داشته باشند و همینطور در بحث هایی که مرتبط با رشته ی تحصیلیشان ویا مربوط به مسائل کاریشان می باشد شرکت کنند.

مزیت های آزمون زبان انگلیسی FCE دانشگاه کمبریج

مدرک FCE زبان انگلیسی مورد تایید بیش از 34 دانشگاه در سراسر دنیا جهت ادامه تحصیل می باشد . علاوه بر دانشگاه ها ، بانک ها ، آژانس ها ، خطوط هواپیمایی و شرکت های فعال را نیز در بر میگیرد .یکی از ویژگی های خوب مدرک FCE نداشتن تاریخ انقضای آن می باشد . بنابراین داوطلبان بعد از گرفتن مدرک FCE می توانند برای همیشه از مزیت های آن استفاده کنید .با بخش های آزمون FCE آشنا شوید .بخش اول شامل Reading and use of English می باشد . و مدت زمان پاسخ دهی به این بخش 75 دقیقه در نظر گرفته شده است .نکته مهمی که باعث عملکرد بهتر داوطلبان در این بخش می باشد این است که متون مختلف و متعدد انگلیسی را مطالعه کرده باشند .بخش دوم Writing  می باشد . داوطلبان در این قسمت می بایست 2 متن را در عرض 80 دقیقه بنویسند . لازم به ذکر است که ،هر 2 متن به یک  اندازه هائز اهمیت است زیرا برای هر 2 نمره ی یکسانی در نظر گرفته شده است . داوطلبان برای متن اول آزمون زبان انگلیسی FCE می توانند از نظرات و اطلاعات خود برای نوشتن متن استفاده کنند . عنوان انتخاب شده در این قسمت باید به گونه ایی باشد که مخاطبان را به خواندن نوشته جلب کند . ولی برای متن دوم داوطلبان بین چند گزینه که شامل (مقاله ، نامه یا ایمیل ، گزارش و بررسی ) حق انتخاب دارنند .برای کسب نمره ی مطلوب از این بخش داوطلبان می توانند با استفاده از لغات زبان انگلیسی که سطح بالایی دارنند ویا ترکیب های پیچیده و متعدد ، در متن های خود  به نتیجه ی دلخواه برسند .بخش سوم آزمون Listening است . زمان در نظر گرفته شده برای این قسمت 40 دقیقه می باشد .هر فایل صوتی زبان انگلیسی در این بخش برای داوطلبان 2 بار پخش می شود . بااین حال داشتن تمرکز کامل در این بخش هائز اهمیت است . داوطلبان برای اینکه بتوانند عملکرد خوبی در این بخش آزمون زبان انگلیسی داشته باشند می بایست فایل های صوتی با لهجه های متفاوت زبان انگلیسی را قبل از آزمون شنیده باشند . زیرا ممکن است در آزمون ،فایل صوتی در نظر گرفته شده برای داوطلب به لهجه ی استرالیایی باشد ولی داوطلب به لهجه امریکایی مسلط باشد بنابراین داوطلبان آزمون زبان انگلیسی FCE برای به دست آوردن نتیجه مطلوب می بایست با لهجه های متفاوت آشنایی داشته باشد .وقسمت آخر Speaking می باشد و مدت زمان این بخش 14 دقیقه در نظر گرفته شده است .نکته بسیار مهم برای ممتحن کمبریج در این قسمت شور و انرژی داوطلبان هنگام مصاحبه است . برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب داوطلبان می توانند با به یاد داشتن کلید واژه های مهم زبان انگلیسی برای موضوعات عمومی (زیرا در بخش اول مصاحبه ممتحن کمبریج در باره ی شرایط زندگی داوطلبان با آنها صحبت می کند ) از آنها استفاده کنند . وهمچنین اگر هنگام مصاحبه متوجه شدید که اشتباه کرده اید آن را اصلاح کنید و به صحبت های خود ادامه دهید .اجازه ندهید این موضوع تسلط شما را درگیر کند .شما میتوانید برای تقویت مهارت خود در این بخش در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زیرا تصحیح اشتباهات خود ویا حتی درخواست از ممتحن کمبریج برای رفع آن یک استراتژی اصلاح شده است ونشانه ایی از مهارت های ارتباطی خوب زبان انگلیسی است .نمره ی هر بخش آزمون FCE 20% از کل نمره می باشد . وهمینطور نتایج اعلام شده توسط دانشگاه کمبریج به صورت (A،B،C،D،E ) رائه می شود ،که Aبالاترین و E پایین ترین نمره می باشد . داوطلبان برای قبولی در آزمون و همچنین گرفتن مدرک FCE حداقل باید نمره ی C را کسب کنند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد