موارد ضروری که هر زبان انگلیسی آموز باید به آن مجهز باشد

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

برای دهه‌ها، دانشمندان به دنبال روشی ایده‌آل برای کمک به آموزش دانش‌آموزان چند زبانه بودند. سرانجام، همه نتیجهگیری‌ها یک چیز را نشان دادند: علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بهترین روش، یک رویکرد همه کاره است که در آن زبان انگلیسی ‌آموز فرماندهی فرآیند یادگیری را بر عهده بگیرد و به یک سخنران فعال تبدیل ‌شود؛ حتی اگر در هر جمله چندین اشتباه داشته باشد.دو زبانه شدن به این معناست که در یک زبان انگلیسی دیگر غوطه‌ور شوید، آن را جزئی از زندگی روزمره خود کنید و یاد بگیرید که حتی افکارتان هم به آن زبان باشد. تنها وقتی دیگر نیازی به ترجمه هر کلمه‌ای به زبان مادری خود نداشته باشید تا واقعاً آنچه را که می‌گویید یا می‌شنوید درک کنید، می‌توان گفت که بزرگترین جهش را در روند یادگیری خو د به دست آورده‌اید. تکنیک خاصی وجود ندارد که بتوانید خود را کاملاً در زبان انگلیسی انتخابی خود غرق کنید. بخشی از این ماجراجویی، عبارت از کشف چیزهایی است که برای‌تان فایده دارد و همچنین عوض کردن عادت‌های مغزتان، تا بتوانید به زبان دوم خود فکر کنید. در این نوشتار، ما موارد ضروری را که هر زبان انگلیسی ‌آموز برای داشتن یک فرایند یادگیری موثر، سرگرم کننده و غنی به آن نیاز دارد، بررسی خواهیم کرد.

 دیکشنری آنلاین زبان انگلیسی

داشتن یک فرهنگ لغت آنلاین زبان انگلیسی می‌تواند کلید دستیابی به استقلال در استفاده از زبان باشد چون به شما کمک می‌کند تا از واژگانی که در دوره‌های زبان انگلیسی آموخته‌اید فراتر بروید. اگر در حال نوشتن متن، مکالمه آنلاین یا اظهارنظر در مورد یک ویدیوی یوتیوب هستید، و معادل انگلیسی کلمه مورد نیاز خود را به خاطر نمی‌آورید، دانستن اینکه کجا می‌توانید به دنبال پاسخ باشید کلید حل این مشکل است. Dictionary.com و Thesaurus.com و وبسایتهایی مثل Linguee، فرهنگ‌های جامعی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند.
یک برنامه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی

با این سرعت روزافزون زندگی، تعداد کمی از مردم وقت دارند که هفته‌ای یک یا دو بار، ولو برای یک یا دو ساعت در کلاس بنشینند، به یک درس گوش بدهند و سپس تکالیف خود را انجام دهند. برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند به ما در تسریع روند یادگیری، آشنایی با زبان انگلیسی و تبدیل شدن به زبان‌آموزان فعال کمک کنند. زمانی که درس انگلیسی می‌خوانید، براحتی اجازه می‌دهید کمرویی و ترس از شکست بر شما غلبه کند. به همین دلیل با صدای بلند نمی‌خوانید، به ندرت به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید و در‌عوض فقط در کلاس منفعلانه ساکت می‌نشینید، یادداشت می‌کنید و گوش می‌دهید. البته، دروس زبان می‌تواند واقعاً مفید باشد و در روند یادگیری شما راهنمایی‌هایی ارائه دهد. اما این را بدانید که مهارت انگلیسی توسط شخص دیگری به شما داده نمی‌شود، این خودتان هستید که باید با اشتباهات، با تمرینات و با بکار بردن زبان انگلیسی به شیوه خود، آن را کسب کنید.اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند اهداف مشخصی را تعیین کنید‌، واژگان خود را یاد بگیرید و اشتباهاتی را مرتکب شوید که لازمه ارتقای زبان انگلیسی شما به مراحل بعدی است.

زندگی در بستر زبان انگلیسی/ یک کتاب عالی

زبان آموزان انگلیسی نسبت به کسانی که زبان‌های "کمیاب" را می‌آموزند یک مزیت دارند. به خصوص اگر شما در اروپای غربی یا قاره آمریکا زندگی می‌کنید، چون در زندگی روزمره با این زبان روبرو هستید: از شعار گرفته تا فرهنگ پاپ. حجم مطالب زبان انگلیسی و میزان بهره‌مندی از زبان در یک کشور انگلیسی‌زبان، فقط با گشتن شما در اطراف چنین محیطی، یادگیری زبان انگلیسی را آسان‌تر از یادگیری زبانی می‌کند که در زندگی روزمره هیچ اثری از آن نمی‌بینید. اگر از مطالعه لذت می‌برید، به دنبال کتابفروشی‌هایی بگردید که کتب زبان‌اصلی دارند و از آنها دیدن کنید. به خصوص اگر از نظر تسلط زبانی در حد متوسط باشید، خواندن می‌تواند برای آموزش، یک روش بسیار لذتبخش باشد. اگر دوست دارید خواندن را بخشی از فرایند یادگیری زبان خود قرار دهید، اما هنوز درک بسیار محدودی از زبان دارید، به دنبال کتاب‌های کودکان یا رمان های YA باشید که نثری ساده و روان دارند. همانطور که در بالا ذکر شد، شما زبان‌آموزان می‌توانید از مقدار خیلی زیاد و باورنکردنی نمایشها و فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی و بریتانیایی استفاده کنید؛ اصلا چطور است که یکبار دیگر Game of Thrones را تماشا کنید، اما اینبار با زیرنویس زبان انگلیسی؟ با عضو شدن در یکی از این سرویس‌ها، به منظور تمرین و استفاده از آن به عنوان یک فرصت یادگیری، ضمن متوقف و تکرار کردن برنامه‌های تلویزیونی یا فیلمها در بخش‌های کوچک، می‌توانید در زبان غوطه‌ور شوید و به نحوه استفاده افراد بومی از آن برای صخبت‌کردن عادت کنید.

انجمن‌های زبان‌آموزی زبان انگلیسی

به صورت آنلاین یا آفلاین، داشتن جامعه‌ای از زبان‌آموزان که بتوانید نکاتی را با آنها در میان بگذارید، با آنها تمرین کنید و از حمایت‌شان برخوردار شوید، می‌توانید به شما در استفاده بهتر از زبان کمک کند و در عین حال به پشتکار و انگیزهتان دوام ببخشد.اگر به دنبال انجمن های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی هستید، گروه‌های فیسبوک را بررسی کنید، به یک ساب‌رِدیت بپیوندید یا هشتگ‌های مرتبط توئیتر را جستجو کنید. انجمن‌های یادگیری آفلاین و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir را می‌توان در کلاس‌ها، "کافه‌های زبان" و کلوپ‌های کتاب هم پیدا کرد؛ اما به جای همه این موارد می‌توانید به یک شریک خوب مکالمه تکیه کنید. یادگیری زبان دوم یک فرایند مادام العمر است. ممکن است در این مسیر، شش ماه، دو سال یا پنج سال با سطح تسلط کامل دوزبانه فاصله داشته باشید؛ صبور باشید و تسلیم نشوید. بیاموزید که از مسیر زبان‌آموزی لذت ببرید، از اشتباهات خود درس بگیرید و با انتخاب اهداف غیر واقعی خود را دلسرد نکنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ چقدر زمان میبرد؟

یادگیری زبان انگلیسی

سوال خوبی است – در ادامه به این پرسش که انگلیسی برای افرادی که زبان اول آنها فارسی است سخت است یا خیر می پردازیم.

یادگیری انگلیسی سخت است؟

برای پاسخ به این سوال باید زبان اول، سوابق، فرهنگ و نگرش شما را در نظر بگیریم. البته عوامل دیگر نیز دخیل هستند.

لیست زیر دشواری سایر زبان های اصلی را برای انگلیسی زبانان بومی نشان می دهد (تخمینی). با فرض اینکه دشواری و زمان لازم برای یادگیری یک زبان یک مفهوم دوطرفه است (یعنی اگر زبان اول شما برای انگلیسی زبانان سخت باشد، انگلیسی نیز برای شما سخت خواهد بود) می توانید به پاسخ پرسش خود برسید.

کافی است زبان خود را پیدا کرده و به دسته بندی نگاه کنید:

گروه اول: 23-24 هفته (575-600 ساعت)

زبان های نزدیک به انگلیسی

آفریقایی، نروژی، دانمارکی، پرتغالی، هلندی، رومانیایی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، سوئدی.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد