مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس چقدر است؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یکی از پرسش هایی که مکررا" در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو از ما سوال می شود این است که مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس چقدر است و به طور کلی چقدر طول می کشد تا فرد متقاضی موفق به دریافت مدرک زبان انگلیسی آیلتس شود. در اینجا لازم است بگوییم که برای همه افراد نمی توان زمان و دستورالعمل واحدی ارائه کرد. با این حساب نیاز به یک سری فاکتورها و معیارها برای تخمین این زمان است. توجه داشته باشید که این زمان به دو بخش تقسیم می شود، مدت زمان پیش از آزمون زبان انگلیسی جهت امادگی در آزمون آیلتس و زمانی برای دریافت مدرک. ما در این مقاله از مجله دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم به بررسی برخی از این شاخص ها بپردازیم.

در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید؟

اولین اقدامی که برای پیش بینی مدت زمان لازم برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس باید انجام داد، تعیین سطح است. شما پیش از هر چیز باید بدانید در چه سطحی قرار دارید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. واضح است چنانچه در سطح بالاتری قرار داشته باشید، می توانید در مدت زمان کمتری به هدف خود برسید. موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی متفاوت و متفرقه ای هستند که آزمون تعیین سطح را انجام می دهند اما ما به شما توصیه می کنیم آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب نمایید که در  برگزاری آزمون تعیین سطح استانداردهای لازم را رعایت نماید. چراکه عدم برگزاری یک آزمون تعیین سطح غیر استاندارد می‌تواند شما را از مسیر درست و هدف اصلی‌تان دور نماید. اما ما در موسسه و آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو با داشتن کادر آموزشی حرفه ای و خبره یکی از استانداردترین آزمون های تعیین سطح را ارائه می دهیم. این آزمون چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شامل خواندن Reading، نوشتاری Writing، شنیداری Listening و گفتاری  Speaking را مورد سنجش قرار می دهد. به این ترتیب هر فرد با توجه به سطحی که در آن قرار دارد به درستی تعیین سطح شده و برنامه ریزی هایی منسجم برای وی انجام می گیرد. 

چه دوره ای از آیلتس زبان انگلیسی را انتخاب می کنید؟

از جمله دیگر آیتم ها برای تخمین این زمان، نوع دوره ای است که انتخاب می کنید. بعد از تعیین سطح و مشخص شدن سطح زبان انگلیسی خود، می توانید با دریافت مشاوره از کادر آموزشی دیاکو در دوره های آیلتس زبان انگلیسی ما شرکت کنید. بدیهی است با انتخاب کلاس های فشرده می توانید در مدت زمان کمتری این پروسه را طی کنید. مهم نیست در چه سطحی قرار داشته باشید، حتی اگر در سطح مقدماتی (Elementary) و یا پیش متوسطه (Pre-Intermediate) قرار دارید، جای نگرانی نیست. شما می توانید با شرکت در دوره های نیمه فشرده آیلتس زبان انگلیسی دیاکو که ۹ ساعت در هفته می باشد بعد از یکسال با نمره ای بالای ۶.۵ موفق به دریافت مدرک آیلتس شوید.  

چه مقدار مطالعه زبان انگلیسی لازم دارید؟

میزان مطالعه و مدت زمانی که شما صرف مرور و یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود خوان دارید، از جمله عوامل دیگری است که در زمان شما بسیار موثر است. پیشنهاد می کنیم برای مرور و تثبیت آموخته های خود در کلاس، حداقل روزی ۳ ساعت زمان صرف کنید. به یاد داشته باشید برای موفقیت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس و رسیدن به هدف خود می بایست زمان کافی برای این کار بگذارید. به عبارتی، مطمئن ترین مسیر برای موفقیت در این راه، خود شما هستید. هر چند امکاناتی مانند موسسه زبان انگلیسی و دوره های این چنینی به سرعت شما کمک خواهد کرد اما مادامی که خودتان مصمم نباشید، کاری از پیش نخواهید برد. با این حساب حداکثر یکساله می توانید به هدف مورد نظر خود برسید. 

چقدر طول می کشد تا مدرک زبان انگلیسی آیلتس به دست شما برسد؟

چنانچه قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و می خواهید در دانشگاه های دیگر کشورها تحصیل کنید، می توانید در هنگام ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس درخواست ارسال مدارک را فعال کنید. در این صورت کارنامه آیلتس شما مستقیما" به مرکز و موسسه زبان انگلیسی مورد نظر شما ارسال می شود. اما اگر تمایل دارید مدرک خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید، می بایست ۱۱ الی ۱۵ روز صبر کنید. بعد از طی این مدت می توان با مراجعه حضوری به مرکز آزمون و یا از طریق پست، مدرک خود را دریافت کنید. 

آیلتس زبان انگلیسی در دیاکو

دیاکو با ۱۵ سال تجربه آموزش هزاران زبان آموز، خصوصا در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی آیلتس که یک آزمون بین المللی است، این توانایی را دارد تا با رعایت اصول دقیق و استاندارد آموزشی و بهره مندی از مدرسینی منتخب، کلاس های آموزشی زبان انگلیسی را با کیفیتی متفاوت ارائه دهد.  چنانچه دیاکو را برای همراهی در این مسیر انتخاب کرده اید، لازم است بدانید دوره های آیلتس موسسه زبان انگلیسی دیاکو در چهار دوره عادی، نیمه فشرده، آخر هفته و خصوصی به شما ارائه می شود. این دوره ها با وجود مدرسین مجرب دیاکو می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد . حضور، تعیین سطح و کلاسبندی صدها داوطلب  شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی IELTS در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دیاکو در هر ترم نشانه اعتماد داوطلبین IELTS به دیاکو در طی سال های اخیر است. برنامه ریزی و هدف اصلی دپارتمان  IELTS دیاکو بر آموزش و آماده سازی داوطلبین آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای دریافت نمره ۷ و بالاتر در هر مهارت است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آیلتس دیاکو با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد