امتیاز ویزای ۱۸۹ استرالیا برای مهاجرت چگونه محاسبه می‌شود؟

مهاجرت
اگر به فکر مهاجرت هستید و میخواهید به کشوری پیشرفته با امکانات بالا مهاجرت کنید، حتما" استرالیا را در گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید. این کشور توجه بسیاری از متقاضیان را در سال‌های اخیر به خود جلب کرده‌است. شاید علت آن وجود فرصت‌های مناسب تحصیلی و کسب‌و‌کار در این کشور است. به عبارت دیگر استرالیا شانس خوبی را در اختیار متخصصان و افراد تحصیل کرده قرار می‌دهد تا به تحصیل و ارائه قابلیت‌ها و توانایی‌های خود در یک حوزه شغلی بپردازند تا بیش از پیش در پیشرفت این کشور سهیم باشند.اگر می‌خواهید به استرالیا مهاجرت کنید و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، می‌بایست شرایط و مدارک مورد نیاز را فراهم کنید. متقاضیانی که قصد دارند اقامت دائم استرالیا را از طریق ویزای ۱۸۹، ویزای ۱۹۰ و یا ویزای ۴۸۹ دریافت کنند، باید توانایی‌ها وشرایط خود را بررسی کنند تا بتوانند امتیاز ۶۵ را بدست آورند. این امتیاز به عواملی مانند سن، تحصیلات، مهارت، سابقه کاری، مهارت در زبان انگلیسی و ابعاد مهم دیگر بستگی دارد.

چقدر طول می‌کشد تا اقامت دائم استرالیا را بگیریم؟

لازم است بدانید زمان استاندارد لازم برای پیگیری پروسه ویزای دائم استرالیا حدودا" ۸-۶ ماه است. جالب است بدانید اگر نمره بالاتری داشته‌باشید، شانس بیشتری خواهید‌‌ داشت تا این پروسه برای شما کوتاه‌تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد. بنابراین، با داشتن امتیازی بالاتر از ۶۵ در سال ۲۰۱۹ می‌توانید در عرض ۴ تا ۶ ماه به کار خود پایان دهید و مهاجرت کنید.

برای مهاجرت به استرالیا  چه امتیازی لازم است؟

همان طور که می‌دانید حداقل امتیاز لازم برای دریافت اقامت دائم استرالیا ۶۵ می‌باشد. در واقع این امتیاز نشان‌دهنده میزان تطابق شرایط شما برای اقامت دائم استرالیا می‌باشد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن الزامات این ویزا، امتیاز خود را برای این ویزا تعیین کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید گزارشی از امتیازهای خود داشته‌باشید تا از این طریق بتوانید بر روی بخش‌هایی که امتیاز کمتری در آنها بدست آورده اید، تمرکز کنید و آنها را را ارتقا دهید. 

این امتیاز بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

در این قسمت شما می‌توانید با پارامترهای لازم برای مهاجرت و امتیاز هر بخش آشنا شوید. سن:شما می‌توانید حداکثر ۳۰ امتیاز در این بخش بدست آورید.زبان انگلیسی: حداکثر امتیاز لازم در این قسمت ۲۰ امتیاز است. سابقه کاری در خارج از استرالیا: شما می‌توانید نهایتا" ۱۵ امتیاز در این بخش کسب کنید.کار در استرالیا: حداکثر امتیاز برای کار در استرالیا ۲۰ امتیاز می‌باشد.تحصیلات: نهایتا" ۲۰ امتیاز به بخش آموزش و تحصیلات اختصاص دارد. تحصیل در استرالیا: این بخش حداکثر ۵ امتیاز دربر دارد. مهارت‌های تخصصی: شما می‌توانید ۵ امتیاز از این بخش بدست آورید مهارت‌های همسر و یا شریک زندگی: حداکثر امتیاز این قسمت ۵ امتیاز می‌باشد.


الزامات لازم برای محاسبه امتیاز برای اقامت دائم استرالیا

فرد متقاضی می‌بایست در زمان ورود حداکثر ۴۵ سال داشته‌باشد.داشتن حداقل امتیاز ۶۵ برای درخواست ویزا برای مهاجرت. اما با این حال، برای دریافت دعوت‌نامه از اداره مهاجرت استرالیا باید بالاترین امتیاز را کسب کنید.شغل متقاضی باید براساس لیست شغلی استرالیا باشد. توجه داشته‌باشید که با اشتغال در این مشاغل احتمال پذیرش شما بالا خواهد‌رفت.متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. تا شانس بیشتری برای مهاجرت داشته باشد

محاسبه امتیاز ویزای ۱۸۹ استرالیا برای مهاجرت!

اقامت دائم در استرالیا و مهاجرت به این کشور می‌تواند دریچه‌ای بی‌نظیر برای مهاجرت Diako.ir باشد. واقعیت این است که اگر شما در مورد پروسه مهاجرت اطلاعاتی نداشته‌باشید، مهاجرت به این کشور کار چندان ساده ای برای شما نخواهد بود. مهاجرت به استرالیا تحت ویزاهای ۱۹۰، ۱۸۹ و یا ۴۸۹ در خوشبینانه‌ترین حالت نیازمند حداقل ۶۵ امتیاز است. بنابراین، بدون داشتن سن مناسب، تحصیلات کافی و تسلط کافی به زبان انگلیسی این امتیازات بدست نمی‌آید. حتما توجه کرده‌اید که هر سه ویزای ۱۹۰، ۱۸۹ و ۴۸۹ دارای پیش شرط امتیازی ۶۵ هستند، اما نحوه امتیاز‌دهی و اجزای آنها با هم متفاوت است. دلیل اینکه اکثر متقاضیان ویزای ۱۸۹ را به دو ویزای دیگر ترجیح می‌دهند، این است که این ویزا نیازی به اسپانسر دولتی و یا مالی ندارد.

مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر رشد بسیاری پیدا کرده است. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای ادامه کار و سرمایه گذاری در اختیار مهاجران قرار داده است. از این رو هر ساله افراد زیادی برای استخدام یا سرمایه گذاری در این کشور به استرالیا مهاجرت می کنند. شما برای مهاجرت به استرالیا می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

از جمله متداول ترین روش های مهاجرت به کشور استرالیا می توان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا ، مهاجرت از طریق کار ، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. اما امروز در این مقاله می خواهیم در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کار در این کشور صحبت کنیم. همانطور که مستحضر هستید برای سفر به هر کشوری، حتی استرالیا شما باید روند اداری خاصی را طی نمایید. این قوانین برای مهاجرت به این کشور نیز صادق هستند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد